DataWeb Weboffice is een programma met kantoor applicaties, zoals E-mail, Agenda, Notities en Taken. Het is hetzelfde als bijvoorbeeld een programma als Microsoft Outlook maar dan voor in een browser (zoals Internet Explorer). Omdat het met een browser werkt kunt u overal met uw e-mail of bijv. uw agenda werken.
Als u voor het eerst gaat werken met Weboffice, lees dan eerst hieronder ‘Weboffice instellen‘.
Als u voor de eerste keer inlogt dan dient u een aantal instellingen op te geven. Dit is omdat het systeem niet weet welke naam u wilt hanteren als afzender, alleen het e-mail adres is bekend. Klik hiervoor bovenaan op de knop Opties, dan klikken op Persoonlijke Informatie en vul uw volledige naam in bij het veld Volledige Naam. Controleer daar ook het e-mail adres.
Klik bovenaan op de knop Opties.
Klik op Persoonlijke informatie
Vul uw volledige naam in in het veld Uw volledige naam. U kunt natuurlijk ook iets anders invullen zoals uw bedrijfsnaam. De afzender ziet deze naam bovenaan het van u binnengekomen e-mailbericht.
Klik onderaan de pagina op de knop Opties opslaan om de door u ingevulde of gewijzigde gegevens te bewaren.